go_digital_sephora

Opening Event του καταστήματος στο Μοναστηράκι

SOCIAL MEDIA FIRST PHASE

Δημιουργία IG Report για τη Sephora, με συγκεντρωμένα τα IG Stories & Posts που δημοσιεύθηκαν από τους καλεσμένους από την Davlas & PaRtners Celebrities, Influencers, Beauty Editors, Bloggers, προωθώντας το opening πριν αυτό λάβει μέρος.

Αποστολή δώρων σε Celebrities, Influencers και Bloggers, δημιουργία buzz γύρω από το νέο κατάστημα Sephora

Η Davlas & PaRtners οργάνωσε τη δράση της σύνθεσης κι αποστολής των δώρων δημιουργώντας παράλληλα τις συνθήκες για την optimum προβολή του brand μέσα από τα σχετικά stories και posts.

SOCIAL MEDIA SECOND PHASE

IG Report με συγκεντρωμένα τα IG Stories & Posts που δημοσιεύθηκαν από όσους έλαβαν τα δώρα.

DAVLAS & PARTNERS INFLUENCERS

Νικολέττα Ράλλη, Αντίνοος Αλμπάνης, Άννα και Τέα Prelevic, Βάσω Κολλιδά, Μαρία Φραγκάκη, Έλενα Παπαβασιλείου, Δανάη Γεωργαντά (i Mikri Ollandeza), Φωτεινή Arystakensian (Fosbloque), Γιώργος Λιανός, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Κατερίνα Καραβάτου, Ελένη Τσολάκη, Κατερίνα Γκαγκάκη κ.ά.

Social Media Buzz

Sephora Monastiraki
Opening Instagram Report

352 IG Stories

Sephora Monastiraki
Gifts Instagram Report

83 IG Stories
& 1 IG Post

Image Gallery