go_digital_opap

ΟΠΑΠ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Ένα από τα μεγαλύτερα φιλανθρωπικά projects που διοργανώνονται κάθε χρόνο φέρει την υπογραφή του ΟΠΑΠ, σε μία ιδιαίτερη δράση κοινωνικής ευθύνης που έχει γίνει πλέον θεσμός. Η ομάδα του ΟΠΑΠ συμμετέχει στον κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας με έναν συγκεκριμένο σκοπό: Τη συγκέντρωση χρημάτων για την ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της χώρας μας, το Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» και το Περιφερειακό Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού».

Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, επιλεγμένοι influencers και celebrities καλούν κάθε φορά το κοινό τους σε ένα call to action, προκειμένου να παίξει δωρεάν στα παιχνίδια της εφαρμογής «omada prosforas» του ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ με τη σειρά του, μεταφράζει τους κερδισμένους πόντους κάθε παιχνιδιού στα αντίστοιχα χρηματικά ποσά που θα στηρίξουν την ανακαίνιση των παιδιατρικών νοσοκομείων, αντανακλώντας την αίσθηση της κοινωνικής ευθύνης που διακατέχει τον οργανισμό.

Η Davlas & PaRtners συμμετείχε υποστηρικτικά, συνεργαζόμενη με την ομάδα του ΟΠΑΠ, εστιάζοντας στους ιδανικούς celebrities & influencers που έλαβαν μέρος στην ενέργεια, βοηθώντας στο στήσιμο του εγχειρήματος, πραγματοποιώντας το brief και στηρίζοντας την υλοποίησή του. Παράλληλα, ανέλαβε την επιμέλεια του περιεχομένου των posts & stories στα social media των συμμετεχόντων, ώστε να είναι ξεκάθαρο το call to action προς τους followers, καθώς και η ενημέρωση του κοινού σχετικά με το φιλανθρωπικό έργο που επιτελεί μέσω της δράσης αυτής ο ΟΠΑΠ. Η συνεργασία της Davlas & PaRtners με την ομάδα του ΟΠΑΠ εξασφάλισε την παρουσία των influencers και celebrities στα mini-events για την προώθηση της ενέργειας, στα γυρίσματα σχετικών προωθητικών βίντεο καθώς και την ημέρα του Μαραθώνιου, στο γεγονός που ολοκληρώνει κάθε φορά τη δράση του φιλανθρωπικού αυτού project του ΟΠΑΠ.

OPTIMIZATION

H Davlas & PaRtners συμμετείχε επίσης στην προσπάθεια της ομάδας του ΟΠΑΠ προκειμένου να δημιουργηθούν συνεργασίες ανάμεσα σε επιλεγμένους influencers, είτε σε γυρίσματα βίντεο είτε σε μεταξύ τους “challenges” στα social media, που βοήθησαν στον πολλαπλασιασμό της έκθεσης της ενέργειας.

Στο τέλος της δράσης, το γραφείο δημιούργησε για τον ΟΠΑΠ ένα report όπου συγκέντρωσε όλες τις δημοσιεύσεις από τα social media καθώς και τα στατιστικά και τις εκτιμήσεις των δημοσιεύσεων.

DAVLAS & PARTNERS INFLUENCERS

Μαίρη Συνατσάκη, Μαρία Ηλιάκη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Γιώργος Λιανός, Γρηγόρης Αρναούτογλου, Αθηνά Οικονομάκου, Σάββας Πούμπουρας, Στέφανος Μιχαήλ, Ελεονώρα Μελέτη, Κατερινά Καινούργιου, Κώστας Μαρτάκης, Θοδωρής Μαραντίνης κ.ά.

Social Media Buzz

OPAP Marathonios 2019 Report

764 αναφορές στα Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)

Image Gallery